de eerste dagen aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Henk Minkema - WaarBenJij.nu de eerste dagen aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Henk Minkema - WaarBenJij.nu

de eerste dagen aruba

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henk

08 September 2008 | Aruba, Oranjestad

heej

het is eerste bericht vanaf aruba!!
het weer is hier een stuk beter dan in nederland. het is hier rond de 35 graden, dus lekker warm.

eerst ff wat nieuwe gegevens:
ik verblij op: Aruba Blue Village
Cunucu Aboa 37, kamer 114
Noord Aruba, Aruba

ik heb ook een nieuw mobiel nummer:
namelijk 00 297 585 5274

toen ik aankwam op aruba werd ik opgewacht door jan Schaafsma, contactpersoon van school, op aruba. en door mijn huisgenoot, Nyk Adema.
de vlucht waas erg lang, maar ik heb het er voor over. nadat we op ons appartement aankwamen viel het mij erg tegen, het was kleiner dan verwacht, en het waren net kippehokken. marjah je kunt er in wonen.

de volgende dag zijn we naar de receptie gegaan waar ik de huurovereenkomst heb getekent.
toen zijn we naar het centrum van oranjestad geweest waar we wat rond gekeken hebben. daar na hebben we de bus genomen naar Highrise waar nyk in de buurt werkt. daar heb ik een simkaart en een internetkaart gekocht. toen hebben we wat gegeten en is nyk naar zijn werk gegaan en ben met de taxi terug naar blue village gereden. daar heb ik wat mensen ontmoet en heb ik wat gegeten in de blue dolphins bar.

zaterdag zijn we tot de conclusie gekomen dat het toch wel een te kleine kamer is, dus zijn we naar de receptie gegaan en hebben om een grotere kamer gevraagd. dit was gelukkig wel mogelijk. er moesten nog een paar dingen veranderd worden en in die tijd zijn wij wezen winkelen naar de superfood,(gewoon de nederlandse JUMPBO). nadat we heel wat boodschappen gehaald hadden is nyk naar zijn werk gegaan en ben ik terug naar blue village gegaan. om 16uur zou ik ff met jan schaafsma naar que pasa toe, mijn nieuwe bedrijf, en heb daar kennis gemaakt met de mederwerkers daar. ziet er heel leuk uit, mooi bedrijf en grote keuken. toen we weer terug waren in B.V. ben ik weze zwemmen met Frederiek, Zischa en joricka? (al die namen, kan het niet onthouden). toen hebben we bij hun thuis met 6 man spaghetti gegeten, was zeker gezellig, en daarna snel naar bed, want was heel moe.

zondag hebben we al onze spullen naar de nieuwe kamer gebracht en ben toen rond een uur of half
1 naar het strand gegaan, met een hele groep van blue village. was heel gezellig. om 4uur waren we weer terug in blue village en nog ff in het zwembad gelegen. weer ff gegeten en nu ga ik zo naar que pasa, waar ze een personeels feestje hebben. leuke manier om je collega's te leren kennen.

morgen kan ik beginnen om 15uur bij que pasa, heb er veel zin in en ben benieuwd hoe het daar in zijn werk gaat.

hier hou ik het bij,

gr. henk

  • 08 September 2008 - 16:41

    Marije:

    Heej Henk

    Ik zie het al, je hebt het daar best naar het zin. Lekker weer daar zeg!!! Leuk dat je ons een beetje op de hoogte houd. Ik zal zeker geregeld even op je website kijken. Ik hoop dat vandaag je eerste werkdag goed is bevallen. Maar dat hoor ik vast nog wel.

    Groetjes Marije v.d. Meer

  • 09 September 2008 - 13:30

    Marrichje:

    Hoi Hoi Neefje :-)

    Tsjonge jonge jonge, ik ben wel erg jaloers. Klinkt allemaal super leuk. Heb je al veel foto's gemaakt? Want wil het natuurlijk wel allemaal ff zien he :-p. Hoe was je eerste dag, allemaal goed bevallen?
    Nou je ziet wel, ben erg nieuwschierig ;-).

    Liefs Marg

  • 10 September 2008 - 09:24

    Richt:

    Hee Henk!
    Hoe gaat het? Vind je het wat leuk daar op Aruba?
    Het restaurant waarin je werkt ziet er heel leuk uit! Leuke vrolijke kleuren!
    Zijn je collega's leuk? Want dat is wel belangrijk.
    Heel veel plezier en we houden contact!
    Liefs!
    Richt (L) Xx

  • 15 September 2008 - 11:40

    Johannes Gietema:

    Henk,
    Je hebt (gelukkig maar) een goede reis gehad. Kort daarvoor had je natuurlijk al ruime vliegervaring opgedaan met de luchtballon.
    Ja, daar zit je dan, in Aruba. De foto's die ik net heb gezien geven een mooie indruk van Aruba. Ook de temperaturen zijn dik in orde. Heerlijk die 35 graden. Misschien een beetje te warm om te werken maar dat wend wel.
    Inmiddels heb je een ruimere kamer gevonden wat je verblijf uiteraard wel wat veraangenaamd. Het zijn tenslotte wel 9 maanden en dan is wat extra ruimte wel zo plezierig. Ik heb voor het overige niet zoveel nieuws - of het moet al gaan over de voorbereiding van de Knypster Merke , want o o o wat zijn we daar weer druk mee. Henk, bij dezen wens ik je nogmaals een plezierige tijd.
    Met vr. gr.
    Johannes Gietema.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 14293

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 31 Maart 2016

Stage Bali 2015

04 September 2008 - 08 Mei 2009

stage aruba

Landen bezocht: