het 2e berichtje vanaf ARUUUUUBA!!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Henk Minkema - WaarBenJij.nu het 2e berichtje vanaf ARUUUUUBA!!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Henk Minkema - WaarBenJij.nu

het 2e berichtje vanaf ARUUUUUBA!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henk

22 September 2008 | Aruba, Oranjestad

Hier het 2e berichtje vanaf ARUUUUUBAAA!!!

Om te beginnen: en dan Venezuela, En de Benedenwindse eilanden, zo nu en dan kans op een bui!! Dit roept Erwin Krol al 3 dagen. Maar nog altijd is Aruba regenloos. Sindsdien ik hier op het eiland ben. En het is hier ook nog altijd warm, 30 tot 35 graden als het soms niet warmer is. Het zonnetje schijnt altijd (behalve vandaag woensdag 17-09. ) het is hier relaxt, heerlijk!!! Het bevalt mij hier tot nu toe nog altijd prima, ben nu ook al een paar keer aan het werk is geweest. Echt een geweldig bedrijf, het gaat hier echt professioneel aan toe. Alles is er volgens mij erg goed geregeld. Het ziet er leuk uit, leuke gerechten, en heerlijk eten. Leuke collega’s dus dit bedrijf moet goed komen. Ik hou het bij dit bedrijf volgens mij wel vol.

Ik heb in 2 weken ook alweer heel wat gezien.
Ben naar een struisvogel boerderij geweest. Was wel grappig,
Want wat zijn dat grote sterke beesten joh. Kregen een rondleiding daar, maar dat stelde niet al te veel voor. hij Had het altijd maar over dat het lekker vlees zou zijn.
snap ook wel waarom kost ff AFL.90,- per kilo...
We zijn daarna bij de naturial bridge geweest die dus al ingestort is, maar er is nog wel een kleine versie van intact. Daarna zijn we naar de oude goudmijn geweest, daar hebben we foto’s genomen. En dat was ut. Toen zijn we terug gekeerd. Hebben we nog even lekker gezwommen.

overdag liggen we wat aan het zwembad, wat computeren, ff winkelen of weet ik wat en daarna ga ik weer aan het werk. we willen ons voornemen om zowiezo 1 ochtend in de week bezig met school, want andrs komt dat ook niet goed....

door een infectie aan het linkeroog wat volgens mij nu wel weer goed is, kan ik geen lensen dragen. en draag dus nu weer een bril, ( IK HOOP ECHT TIJDELIJK) want vind het niet leuk...
maar nu is mijn bril kapot, en geen 1 van de opticiens kan het maken... dus heb ook een nieuwe bril gekocht...

ook hebben we een fiets gekocht, om ons toch niet helemaal afhankelijk te maken... nu kan nyk ff naar de sportschool, waar ik misschien straks ook wel heen ga.. en kunne we ff naar de supermarkt. ook hebben ze hier een JUMBO, alles wat de jumbo heeft hebben ze daar ook alleen dan heet het hier SUPER FOOD. maar de tassen/kratjes/vleeswaren/huisartikelen allemaal van het jumbo merk. dit is overigens wel de duurste supermarkt van het eiland. ook zijn we opzoek naar een scooter, zodat we hier ook zelf naar ons werk kunnen gaan, en niet hoeven worden opgehaald door collega's.

ik ben hier ook opzoek naar een steeldrum leraar, zodat ik hier het instrument van de carribean kan bespelen. lijkt me namelijk echt vet.

op dit moment loopt blue village haast helemaal leeg, zitten misschien nog maar 20 mensen. het is hier heel rustig. maar wel gezellig.

hier ga je niet alleen op donderdag of zaterdag op stap, hier ga je vanaf dinsdag of woensdag tot en met zaterdag elke avond weg.... wel heel gezellig:P maar om nou elke dag om 3uur / 4uur op bed te gaan liggen...
:S

hier laat ik het bij, binnenkort komt er vast wel weer een berichtje

gr. henk

ps.
nu ik dit bericht geplaatst heb, is het 8 uur later begonnen met regenen...

  • 22 September 2008 - 19:48

    Marrichje:

    Wat nou, regen??? Hahahahaha bij ons is er nog geen drup gevallen :-)
    Hey, veel plezier daar nog, we skypen, msnen en mailen.
    En....hou t rustig met de buuf :-p

    Liefs dien nicht

  • 23 September 2008 - 19:01

    Patrick Van Zwol:

    Henkieeeeeee:D

    alles goed dus Op Aruba:@
    Maarja ..

    ik loop nog steeds lekker stage bij Abe Stadion.

    en kan lekker door het stadion lopen met hapjes/soep en broodjes wel leuk maar vermoeiend:P
    maar ja

    Nouu verder succes met je werkvakantie. want ja als ik op msn ben staat er op dat je aant zwemmen bent:S

    Maar wat moet je anders doen als het 30-40 graden is en hier 17 graden .

    maar word beter dit weekend hope So

    Maar spreek je wel weer eens op msn.

    Nouu Latrrrrrr

    Groetjes van Resaurant in Den Ouden Cuyper ..

  • 30 September 2008 - 18:09

    Theo Woudstra:

    Hee die henk, leuk om je zo te volgen.... volgens mij ga jij je daar niet vervelen, je zou er jaroers op worden nog veeeel plezier daar ( en ook werkze natuurlijk)

  • 01 Oktober 2008 - 09:26

    Douwe:

    Hoi Henk,
    Leuk om te lezen hoe het daar gaat op het eilandje. Niet te veel in de zon hé, dan lijken wij volgend jaar zo wit.
    Werkse daar, maar vooral ... veel plezier.
    Groetjes.
    Douwe

  • 03 Oktober 2008 - 19:32

    Ursula.:

    Nou een mooi verhaal
    je hebt in die korte tijd al veel gedaan leuk verhaal en waarom zet je het er zelf niet op.
    Groetjes Ursula.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 14296

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 31 Maart 2016

Stage Bali 2015

04 September 2008 - 08 Mei 2009

stage aruba

Landen bezocht: