schiet op:P - Reisverslag uit De Knijpe, Nederland van Henk Minkema - WaarBenJij.nu schiet op:P - Reisverslag uit De Knijpe, Nederland van Henk Minkema - WaarBenJij.nu

schiet op:P

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henk

23 Augustus 2008 | Nederland, De Knijpe

heej,
het schiet al aardig op, om precies te zijn nog 12dagen... en dan reis ik af naar het zonovergoten eiland ARUBA!!! na heel wat geregeld te hebben is het allemaal rond, van verzekering tot paspoort, en van goedgedrag tot stagecontract. na de laatste dingen op school te hebben geregeld, waar ik ook de stagecontracten heb oggehaald,is het dan helemaal rond. overal moeten nu nog kopies van gemaakt worden, en de koffers moeten ook nog gepakt worden. en dan op naar aruba. ik ga verblijven in Blue village( www.arubabluevillage.com) waar ik samen met Nyk Adema, een klasgenoot op een kamer ga verblijfen. hij is gister afgereisd en als het goed ik moet hij rond deze tijd landen op aruba. ik ga 4september richting aruba. en moet 8september beginnen in restaurant que pasa? (www.quepasaaruba.com)
dit restaurant licht midden in het centrum van oranjestad.

verder heb ik er enorm veel zin in!!
zenuwen beginnen langzamer hand ook wel tekomen, maar dat is na mijn iedee wel logisch. tot zover dit bericht,

en wordt vervolgd...

henk

ps. weet iemand of ze er ook hagelslag hebben??

  • 24 Augustus 2008 - 11:36

    Cyn:

    gonna miss u..

  • 27 Augustus 2008 - 08:56

    Marrichje:

    Hahahahaha hagelslag hebben ze er vast wel. Komen veel nederlanders :P
    Maar Henk, heel veel plezier daar, doe voorzichtig en we houden contact. Geniet ervan, tis een fantastische ervaring.

    Dikke tut dien Nicht.

  • 04 September 2008 - 22:50

    Ytje:

    ik wens je veel werk plezier toe en heel veel suxses.

  • 05 September 2008 - 16:53

    Rommie:

    Ha Henk,nou heb je een goede vlucht gehad,dit wel effe wat anders dan 2 uurtjes vliegen he maar ach je kon het grootste deel wel lekker slapen,nou hoe is je 1e indruk van Aruba?De temp.is in ieder geval goed das al vast een goed begin,veel s6 maandag met je 1e werkdag,wel spannend he.

  • 07 September 2008 - 18:24

    Jelle & Katja:

    Hee kerel fijn dat je goed bent aangekomen, en nu er maar voor zorgen dat je een mooie tijd hebt in dat zonovergoten oord :) werk niet al te hard maar geniet ervan dan is die tijd zo voorbij Gr Jelle & Katja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 14294

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 31 Maart 2016

Stage Bali 2015

04 September 2008 - 08 Mei 2009

stage aruba

Landen bezocht: