Aruba - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Henk Minkema - WaarBenJij.nu Aruba - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Henk Minkema - WaarBenJij.nu

Aruba

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henk

25 Juli 2008 | Nederland, Heerenveen

heej,

het is nu bijna helemaal rond, ik vertrek 4september, naar aruba!! Ik kom daar te werken in Que Pasa, een restaurant midden in het centrum van Oranjestad. http://www.quepasaaruba.com ik ga verblijven in Blue Village, een studenten complex. ik heb er enorm veel zin in, en de zenuwen komen langzaam ook al... maar ik ga der hopelijk een mooie tijd meemaken.

gr. Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 14295

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 31 Maart 2016

Stage Bali 2015

04 September 2008 - 08 Mei 2009

stage aruba

Landen bezocht: