Aruba - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Henk Minkema - WaarBenJij.nu Aruba - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Henk Minkema - WaarBenJij.nu

Aruba

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henk

26 Maart 2008 | Nederland, Heerenveen

er zijn plannen om in September te vertrekken naar Aruba, voor ongeveer een jaar. Daar zou ik graag mijn opleiding Zelfstandig Werkend Kok willen afronden.
als alles goed gaat heb ik al een bedrijf, in downtown van Oranjestad.
ik wil via dit 'dagboek' mijn ervaringen delen met alle geïntreseerden.

ik heb er heel veel zin in, alleen nu moet alles nog wel geregeld worden.

wanneer er meer duidelijkheid is wordt dat natuurlijk gemeld.

en tot op Aruba!!!
gr. Henk

  • 31 Maart 2008 - 05:43

    Anita:

    Heej Henk,

    Sorry voor de late reactie. Ik verblijf in Blue village dat is een appartementen verhuur dat kamers heeft voor studenten en hotelkamers voor gasten. Als je met zn twee en een kamer deelt is het 650 florijn per maand. Als je niet deelt is het duurder. Je hebt ook perle d'or, dat is ongeveer hetzelfde maar geloof ik iets groter. Beiden kan je ook gewoon googlen en informatie vinden. Ik heb het hier prima naar mn zin, maar ik kan me voorstellen als je voor een maand gaat dat je misschien iets luxer wil, het is wel echt een studentenkamer.

    Als je nog meer vragen hebt laat het me weten, wil ik gerust beantoorden.

    Groetjes Anita

  • 27 Juni 2008 - 20:58

    Johannes Gietema:

    Henk, ik vind het een heel moedige beslissing om je stage helemaal in Aruba te doen. Ik wens je heel veel succes met je stageperiode.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 14294

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 31 Maart 2016

Stage Bali 2015

04 September 2008 - 08 Mei 2009

stage aruba

Landen bezocht: